POZIV- “IGRAM, PIŠEM, LAJKAM” projekt sportskog novinarstva i medijske pismenosti

pozivamo učenice i učenike srednjih škola Varaždinske županije na uključenje u projekt sportskog novinarstva i medijske pismenosti “Igram, pišem, lajkam”.

Projekt se provodi s ciljem popularizacije školskog sporta među učenicima te veće i kvalitetnije promocije školskih sportskih natjecanja na županijskoj i državnoj razini.

Prijaviti se mogu svi zainteresirani srednjoškolci koji žele znati više o sportskom novinarstvu i izvještavanju o školskom sportu (obavezna iskaznica HŠSS) putem linka

https://portal.skolski-sport.hr/index.php?rubrika=ipl

15 najboljih će biti pozvano na trodnevni novinarski kamp u Poreču, gdje će polaznici naučiti glavne značajke sportskog novinarstva, pisati izvještaje s školskih natjecanja, provoditi intervjue, stvarati sadržaj za društvene mreže te učiti osnove fotografiranja i snimanja jednostavnih videa – pod mentorstvom sportskih novinara, sveučilišnih profesora i stručnjaka u području društvenih mreža i sportske fotografije.

Zainteresirani se učenici prijavljuju unosom svojih osobnih podataka, podacima o odabranom mentoru i novinarskim radom koji mora biti napisan ove školske godine te koji može biti izvještaj sa školskog, županijskog ili poluzavršnog sportskog natjecanja (tekst ili video), izvještaj s posebnog školskog sportskog događanja (tekst ili video), članak ili video reportaža o odabranom ili istaknutom sportu u školi, članak ili video reportaža o istaknutom sportskom timu u školi, članak ili intervju s istaknutim školskim sportašem ili profesorom, istraživački članak o tjelesnoj i zdravstvenoj kulturi, članak ili reportaža na temu (sport, rekreacija, važnost tjelesne aktivnosti, zdravlje)…

Rok za prijavu je 20. prosinca.

Upute za prijavu: https://skolski-sport.hr/2024/11/11/igram-pisem-lajkam-postani-novi-ucenik-novinar-skolskog-sporta/

Više o projektu: Igram, pišem, lajkam – Hrvatski školski sportski savez (skolski-sport.hr)

This entry was posted in Oglasna ploča. Bookmark the permalink.

Leave a Reply